Dan före dan...

Danny drog iväg med Niclas redan sex i morse. Själv låg jag kvar i sängen och drog mig till halv åtta. Kunde inte somna om men det var skönt att bara ligga där. Tyvärr så blev det som det brukar - ledig = huvudvärk.

Blev lite stressigt på morgonen för Lennerstål ville komma och kolla på elemnten och jag skulle iväg till fritids med Kevin. Slutade med att vi kom till fritids vid halv tio.

Oliver får vara hemma med mig idag. Mamma slutar ett så hon tar honom då. Skönt att komma iväg lite och bara vara själv.

Måste upp till Maxi och hämta mitt bankkort som måste ligga kvar i arbetarbyxorna. Oliver får ta en sväng i nya lekrummet medan jag hjälper tomten med lite paket.

Blir nog ett snabbt besök till Kristin också. Estelle ska få sin födelsedagspresent eftersom jag hade magsjuka när hon fyllde år.

Full rulle med andra ord. Hade lönen dessutom kommit idag hade jag kunnat speeda som fan bara för att få vara hemma och bara ta det lugnt imorgon. Men Maxi håller på pengarna - den 23:e blir det lön.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0