Jag & min oxfilé



Min modellmamma ringde igår och undrade om jag ville göra ett fotojobb för UNT. Det är ju ett tag sen jag gjorde ett jobb nu så jag tackade ja. Det är alltid en ära att få jobba åt Maxi.

Så idag har jag åmat mig framför kameran tillsammans med en.... OXFILÉ!!!

HAHAHAH - Den icke köttätande kassörskan fick charkkläder på kroppen, en tjusig mössa och en bricka med en oxfilé i handen. Gissa om det blev en rolig tagning?!

Kortet blev i alla fall jättefint och dyker väl upp om en två veckor.

Gissa om vi kommer slå rekord i oxfilé försäljning...

Skrivet av: Ewa

Ja vad gör man inte för pengarna?

Hur blir rubriken? Nu har oxfilén charmat vegeterianen. Vill du bli förförd? Köp vår Oxfilé!

2010-12-15 @ 07:19:33
Skrivet av: Freddis

För pengarna? - här snackar vi om min lust att exponera mig i UNT. Att det blev i sällskap av en oxfilé gjorde bara saken mer utmanande... :)



2010-12-15 @ 09:56:05
Skrivet av: Ewa

hahahaha visst ja, glömde att du gillar att vara lite pervers!

En vegeterian som gör reklam för det hon inte äter!?

Jag säger bara en sak:tro aldrig på reklamen!

2010-12-15 @ 17:33:30

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0