Gääääääsp!

Klockan ringde 05:15 i morse. Jag hade ställt D:s också ifall att det skulle bli fel på mitt alarm. Anledningen till den tidiga morgonen var att Victor skulle iväg till Romme på friluftsdag.

Att få upp honom var dock inga problem - han flög upp och klädde på sig på engång. Han hade beställt köttbullemackor så jag gjorde tre stycken.

Niclas och Simon kom och hämtade upp honom fem i sex. Simons ögon lyste av glädje. Ni som träffat honom förstår vad jag menar. Man kan verkligen se på honom när han ska göra något som han tycker är roligt.

Uppe igen tog jag lite yoggi och musli och satte mig vid datorn. Halv sju lade jag mig i sängen men jag kunde inte somna om. D snarkade tyst men det lät förfärligt högt just då när jag försökte somna om. Sen vaknade Oliver och jag tog täcket och tänkte att jag kunde somna i soffan medans han tittade på Pippi.

Blev dock inget med det för då kom Kevin ut och sen var det tjo och hej. De snackade och busade. Sen skulle de "bara" bygga med duplo men vem kan somna in till ljudet av legobitar som letas i en låda?

Lämnade Oliver på dagis vid nio. Han sprang direkt till fröken Tina och skulle hjälpa henne och skotta snö på trappen. Är så underbart skönt att han har ett dagis som han älskar.

Nu har jag hängt här framför datorn ett tag och ätit frukost nummer två. Funderar på om jag ska sova ett tag eller om jag ska vänta med det till ett. Jobbar ju sent i kväll så lite sömn kommer jag behöva.


Skrivet av: Nikki

24

2010-02-19 @ 11:19:03
URL: http://speyside1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0