Jag tänker inte betala för 10 jävla negrer!

Jag fick höra idag om händelse som hände i informationen för några veckor sedan. En arg kund kom fram till Anders och klagade på att han fått betala fem kronor för att hans fru skulle gå på Maxis toalett.

Det som gjorde kunden så upprörd var att han ville inte betala fem kronor för sin kissnödiga fru när tio stycken "negerjävlar" smet in på samma femkrona. Han krävde att få sina pengar tillbaka! Han skulle minsann inte betala för dessa kissnödiga "negerjävlar".

Anders som blev ganska ställd insåg att det inte var något att argumentera om. Han orkade inte ta en fight utan gav kunden snällt fem kronor.

Min fråga är? Hur fan kan man gå fram till en information och gnälla över en sådan sak. Hans fru fick ju kissa för sin femma. Att tio andra (var säkert bara en eller två) smet in samtidigt gjorde väl ingenting. Vem fan har inte smitit in på toa efter någon annan som betalat? Det har i alla fall jag gjort.

Hade han kommit till mig hade jag sagt att han skulle vårda sitt språk och att han var skyldig Maxi 50:- eftersom hans fru släppt in tio stycken gratis...


Skrivet av: Ewa

Du skulle arbeta på COOP istället, du verkar vara stöpt i deras form :)

2010-02-13 @ 18:04:31
Skrivet av: Freddis

Nu hänger jag inte med men inte fan blir jag sur om någon smiter in och kissar på min femma... :)

2010-02-14 @ 00:30:49

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0