Mera snö till kiosktanten!

Det snöar i dag också - underbart!

Igår var vi hemma hos mamma och pappa. Victor ville bygga snökoja med Oliver. Slutade med att det var ungarna som gick in och jag stannade ute och grävde i snön. Danny var uppe på taket och skottade rent åt pappa.

Idag blir det jobb 7 - 15. Maxi firar 12 år den här veckan. Kan inte fatta att jag varit där länge. Vart tar tiden vägen? Undrar vad jag ska bli när jag blir stor - kanske dags att ta tag i den biten. Eller så blir man helt enkelt en "kiosktant".

Ha en bra dag!!!

Skrivet av: Ewa

Det är inget fel på att vara kiosktant!

Vem skulle annars hjälpa oss gamlingar tillrätta?

Sälja tips till gubbarna o triss till tanterna, godis till barna......

2010-02-23 @ 16:05:52

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0