Min jävla huvudvärk...

...fick mig att gå hem efter lunchen idag. Kom hem halv ett och då tog jag en migränmedicin och en Treo. Sen lade jag mig i sängen, ställde klockan på halv fyra och somnade. Sov som en stock!

Sen åkte vi och hämtade Oliver på dagis och tog en snabbis upp på Gränby. Nu fixar Danny med middagen som kommer bli tacos. Jag sitter mest som ett ufo och hänger. Jag är helt slut av huvudvärken. Just nu är den i alla fall vilande men jag känner att den ligger och gror i bakhuvudet.

Önskar alla mina vänner en trevlig fredagskväll!

Skrivet av: Ewa

Hmmm.....tog en snabbis på Gränby......kunde ni inte ta den hemma????? Var det många som titta på?

Ni är snälla iallafall som ger di andra lite nöje att titta på........

Hoppas din huvudvärk släppt.......

Själv har jag rensat här hemma, bra va! Gamla pärmar med innehåll från mina gamla kurser/utbildningar. Tror inte jag kommer titta på det, har inte öppnat dem sen jag flyttade hit så.....

Vet du nu är det ca 26 timmar sen jag sög på en sån där du vet.....

2010-02-19 @ 19:43:42

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0