Trött

En trött Freddis ska snart åka till Maxi. Oliver har hållt mig vaken i natt. Han vaknade vid två och kräktes slem. Jag och D var uppe med honom och han satt vid toaletten och kräktes. Febern var hög så han fick en supp. Sen ville han sova bredvid mig.

Han hade svårt att somna om och när suppen tog blev han pigg. Låg och vände och vred, sjöng och ville ha glass. Klockan fyra stoppade jag ner honom i hans egen säng med en flaska välling. Han somnade bums.

Nu ska jag styla upp mina mörka påsar under ögonen innan jag drar til jobbet.


Skrivet av: Nicole

Måste vara något virus som går,Eleni har precis samma symtom,kräks slem och hög feber.stackars små.kram

2010-02-09 @ 11:11:02

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0