Barnfri

Victor drog till fjällen i morsen med mormor och morfar. De skulle till Lofsdalen tillsammans med Robban och hans familj. Kul julklapp som Victor fick av morbror och moster.

Kevin och Oliver drog hem till farmor och farfar. Farmor och farfar kom in och hämtade dem vid fyra. Oliver kommer hem imorgon eftermiddag men Kevin skulle stanna en eller flera nätter till.

Skönt var det när man kom hem från jobbet. Hade ont i huvudet så jag började den barnfria kvällen med att sova i en och en halv timme. Sen gick D och jag till Ragusa och käkade middag.

Vi passerade Årstahallen på vägen hem och köpte med oss lite gott. Nu ligger vi framför tv:n och bara njuter av tystnaden. Ska bli skönt att få sova ut imorgon bitti. Kommer stänga av alla mobiler och telefonen. Här ska sovas för första gången på länge! Jag lovar att jag vaknar av mig själv halv sju och inte kan somna om....



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0