Imorgon = 7.00!

Varför sover inte hjärtat länge när jag är hemma och ledig? Klockan sju väckte han mig. Igår sov han när klockan var halv nio och dagen innan likaså. Grr..

Har legat på soffan och halvsovit medans Oliver har lekt så fint. Byggare Bob verktygen används flitigt. Han har även lekt doktor med mig. Precis som storebror och jag själv älskar han att bli kittlad på ryggen så det roade vi oss med i en halvtimme.

Har lite ont i huvudet idag. Måste bero på laxen som Anneli serverade igår...

Nu ska jag krypa ner under täcket en stund till och titta på när Oliver leker. Senare på dagen ska vi ta en promenad till Mio och Möbler och slöjd. Nya stolar är projekt nr 1 just nu.

Ha en underbar dag i snö och kyla. Idag kommer de stora killarna hem och jag längtar!




Skrivet av: Anneli

Bara laxen????

2010-01-09 @ 18:24:51
Skrivet av: Freddis

Jepp! :)

2010-01-09 @ 21:05:02

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0