Vi sa ja!

Svärmor ringde idag och frågade vad vi gjorde på onsdag. Hon ville att vi skulle åka och tvätta hennes bil så att vi fick en ren bil att åka i.

Visade sig att hon gått och köpt en sprillans ny bil och undrade om vi ville ha hennes gamla?

Jissa vad svaret blev?

Så fr.o.m nästa vecka kommer den "Gröna faran" bo på parkering nr 21.

Tack så mycket!!!




Skrivet av: Ewa

Gröna faran? Var rädd om Felicia, hon har levt ett lugnt liv med mig o vill nu komma till en annan lugn familj.

Flisan fick mat idag, var kanske sista ggn jag matade henne. Hoppas ni ger henne den soppa hon gillar mest av sen....... Jag vet att dom säljer den soppan mitt emot där ni bor. Ok hon vill inte ha mat så ofta men kanske varannan vecka eller så...beroende på hur mkt ni kör med henne.

Vi ses o hörs nästa vecka för att skriva lite adoptionspapper o så.

Kram fr Flisans fd moder

2010-01-29 @ 17:36:54

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0