3 års kalas i Rasbo

Halv två skulle vi vara ute hos Cathrine i Rasbo för att fira Philip som blir 3 år. På önskelistan stod en traktor med släp vilket jag inte hittade på Toys´r us i morse. Innan vi for blev det därför att ta en snabbis upp till BR för att inhandla present.

Väl hos Cathrine var vi först på plats. Sen dök det upp folk i en strilande ström. Cathrine hade bakat en jättegod tårta och jag åt alldeles för mycket. Vi satt på altanen i solen och snackade medans ungarna lekte. Oliver var mest förtjust i lastbilarna som Philip fått och Kevin hade nog roligast i poolen.

Fyra timmar senare drog vi hem - helt slutkörda. Stannade till på Årstahallen och köpte hamburgerbröd och kött. Sen åkte vi hem och fixade stans godaste burgare. Jag hade halloumi på min - gott som fan!

Nu har jag städat på ballkongen, dammsugit och svabbat golv. Ska ta en tur till returstationen och slänga lite glas. Sen blir det ett glas iskallt rosévin.

Njut av sommaren!!!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0