Alla sover...

Själv knallade jag upp klockan åtta. Jag är trött som fan men det går inte att sova i den här värmen. Vi har fläktar i alla rum men jag klarar inte av ljudet. Kudde över örat fungerar inte i den här hetten så jag har inte fläkten på.

Jag känner mig fortfarande lite konstig i magen sen igår kväll men nu mår jag inte illa längre.

Här har jag hunnit med att vattna grannens tomater som jag är sjukt trött på. Shit va de dricker vatten!!! Nu vet jag inte riktigt när hon dyker upp - tror idag - så jag vill hålla dem kanonfräscha. (fast det har jag gjort hela tiden - som jag har kämpat!) Blomlådan gick tyvärr en annan väg tillmötes - den är död...

Har färgat håret på morgonen och ska nu gå och skölja ur. Sen ska jag väcka grabbarna som alla tre sover än. Får se var vi ska doppa våra kroppar idag. Borrlövsta kanske?


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0