Avslutade hos mor & far

Klockan tio i sju mötte vi upp Kevin, Camilla och Ronja som kom med tåget från Söderhamn. Sen fick Danny äran att stuva in alla väskor som kvinnofolket hade med sig. Camilla hade fler väskor än Victoria Beckham skulle haft efter en vecka i Norrland - HAHAHA!!!

Vi skjutsade Ronja till mormor och Camilla hem. Sen tog vi hem en trött Kevin till oss. Nu har han busat nästan dygnet runt i en och en halv vecka med sin kusin Liam.

Oliver och jag cyklade upp till mamma eftersom jag lovat honom ett kvällsdopp i poolen. Både mamma och pappa offrade sig för att killen skulle få någon att bada med. Själv tog jag en kopp kaffe och satte mig för att göra en Sudoku - vilken var omöjlig att klara - jag gav upp!!!

Vid halv tio ville Oliver ha schnitzel från igår. Mamma värmde och han åt med god aptit. Efter det skulle pojken ha kaffe??? Jag beslutade att vi skulle cykla hem istället och sova. Han somnade bums när jag lade honom.

Imorgon börjar semestervecka nr 2.

Skrivet av: Camilla.B

Hahahahaha,,, Posh är väl snäppet värre va? ;)

2010-07-20 @ 21:41:49
Skrivet av: Freddis

Näe det tror jag inte. ;)

2010-07-20 @ 22:41:55

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0