En blöt morgon

Regnet har öst ner sen igår runt åtta. Ett regn som vi verkligen behövde! Nu är värmen som borta och det är ett stort grått Uppsala man ser genom fönstret.

Jag ska inte klaga för gräsmattan och rabatterna i Borrlövsta är verkligen i behov av detta regn. Jag är dock lite besviken över att det inte blev åska också. När värmen och solen återvänder inom några timmar (min förhoppning) så kommer det bli grönt och jättefint.

Idag blir det en lugn dag. Funderar på att gå ut och ta en timmes promenad. Ska träffa Kristin vid 4H klockan ett om det inte öser ner. Blir kanske en liten tur runt till Jysk och IKEA för att titta om det finns något fint vardagsrumsbord till ett rimligt pris.

Njut i regnet - för en dag!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0