För fet för ett fuck!!!

Jag är för fet för ett fuck - kan inte nå ner till marken nå mer... Kommer ni ihåg låten?

Känner mig så nu - mätt som fan!!!

Pelle, Susanne och Filippa har varit hos oss hela kvällen. Vi bjöd på pastasallad och rosé vin. Gott som bara den och jag åt mer än jag behövde. Varför är man inte nöjd med första tallriken???

Sen blev det efterrätt - fruktsallad med daimgrädde - Mmmmmmmmmm...

Pelle och Susanne hade med sig något vin/champagne/mousserande - som gick rakt upp i skallen. Vi skrattade allihopa för det var små fina bubblor i "vinet" så vi smårapade hela tiden. Det sved i skallen ungefär som wasabin när man äter sushin. (fin liknelse...)

Nu har de precis lämnat oss för en vecka. De drar till Turkiet i morgon och kvar är vi med deras gräsmatta och post - Hahah! Danny har klippt Pelle och det blev jättesnyggt!  

En jättetrevlig kväll som vanligt och nu ska jag strax hoppa i säng.  Börjar jobba nio imorgon och jag hoppas på en regnfri morgon för bilen kommer inte vara ett alternativ då.

Natti natti

Skrivet av: Carina

Åhhhh Svullo...jag minns!!!=)

2010-08-01 @ 18:24:26
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0