Första dagen på semestern.

Vid tre tog vi bilen och drog till Borrlövsta. Danny skulle röja i värmen och vi andra ville slänga oss i poolen. Victor hade sin kompis Gustav med sig.

Jag och ungarna gick upp till poolen på en gång. 26 grader i vattnet och t.o.m jag kom i utan problem. Jag var i vattnet i en och en halv timme.

Efter badet gick vi ner till stugan och grillade korv. Danny hade kommit upp ett tag och tagit sig ett dopp och gick sen ner för att fixa glöden. Det blev grillade tjockkorvar till grabbarna och jag käkade grillade veg.hamburgare.

Sen tog alla killarna ett dopp till medans jag var nere vid stugan och vattnade. Blev många kannor med vatten. Längtar tills vi fixat så att man kan vattna med slang.

Klockan nio var vi hemma igen - helt slutkörda. Jag kommer somna tidigt idag. Eller är det redan sent?

Blev en bra första dag på semestern i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0