Omgång 1 - slut.

Ja då var det slut på de två första semesterveckorna. Vilka underbara veckor. Sol och supervarmt varenda dag utom idag. Kunde inte ha blivit bättre väder än så!

Nu ska jag jobba vecka 30 och sen är jag ledig i tre veckor till. Så den här veckan kan det gott regna och vara lite "mellan väder".

Idag har jag inte gjort något speciellt. Vi cyklade iväg hela familjen till Ö&B och köpte lite schampoo, roll on osv. Sen var jag in på Plantagen och köpte en vit Tobaksblomma och en vit Hortensia. Nu är det riktigt fint på vår balkong! Vi kollade även lite soffor på MIO och det finns en hel del fina till ganska så rimliga priser. Sen blev det vår sedvanliga matrunda på IKEA. Korvar, pizza och glass - i stora lass.

Kevin skjutsades till Camilla vid fem och byttes ut mot en gullig liten hamster. Darwin bor nu i Kevins rum medans han åker till Varberg med Camilla, Anders och Anders barn. Världens goaste mysigaste hamster. Så himla pratsjuk.

Sen tog jag en promenad till mamma med Oliver för att stilla min rastlöshet. Jag orkar inte sitta här inne i lägenheten. Jag vill ut och röra på mig. Vi bar undan alla saker i "lekrummet" för Danny ska måla där imorgon.

Nu ska jag strax gå och lägga mig. Den stora frågan är hur jag ska somna? Jag är inte ett dugg trött och är ju van att lägga mig runt halv tre... 



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0