Städat som fan!

När jag kom hem från jobbet cyklade jag över till Mc Donalds och mötte upp mina pojkar. De satt och slevade i sig MC Flurry. När jag började gräva i väskan efter pengar skulle vi plötsligt gå. Lika bra det - hahah!

Vi gick hem och jag började greja med tvätt, disk och annat skit.

Sen var vi ner till vår kvarterskrog XL Grillen och inhandlade pizza. När pizzan var uppäten tog Oliver och jag en promenad till Årstahallen för att inhandla mjölk, sköljmedel och lördagsgodis.

Hemma igen så hann jag knappt bada Oliver innan han ville gå och sova. Killen somnade halv åtta och det har nog inte hänt på hela sommaren. Värst är att han säkert vaknar tidigt imorgon så det gäller att smyga upp när klockan ringer halv sex.

Resten av kvällen spenderades med att hänga tvätt, plocka ur ren disk och städa i Kevins rum. Jag har fyllt en hel papperskasse med trasiga leksaker. Gubbar som saknar huvuden, ben osv. Vågar dock inte slänga något utan placerar denna kasse i förrådet några månader framåt. Plockade även ihop en hel papperskasse med bilar. Jag har aldrig sett Kevin leka med bilar någon gång så jag förstår inte var alla bilar kommer ifrån - hahah! Nu är det i alla fall jättefint på hans rum. Vi inväntar att IKEA ska komma ut med hyllan Expedit i ek. Alla träslag finns utom just ek - så jävla typiskt!!! Den hyllan blir perfekt att lägga alla hans smågrejor i.

Nu blir det en snabbdusch och sen sängen. Imorgon jobbas det 7 - 15 och sen går jag på en ny semesterperiod. Tre veckor ledigt - så jävla nice!!!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0