Wroooooooom!

Vart tog dagen vägen? Jag tyckte att jag inte hann mer än in på Maxi så var det dags att gå hem igen. Dagen bara försvann! Men som de säger: Tiden går fort när man har roligt!

Min gubbe som brukar komma in på morgonen och dra in tidningsvagnen var på plats. Han drog en liten fräckis för mig. Vet du varför de kallar UNT för gubbkalsongen? Näe, svarade jag. Därför att det inte står något i den! HAHAHA!!!

När jag slutade cyklade jag hem till mamma. Danny hade varit där hela dagen och målat. Vi satt i trädgården och drack kaffe och gjorde korsord. Sen blev det middag och lite vin. Oliver stannade kvar för Danny ska dit imorgon också och måla.

Nu ska jag strax hoppa i säng - inte för att jag är trött utan för att jag nog bör sova lite. Sex dagar kvar till semester...


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0