23:45

Snart dags för ny dag och jag har inte hunnit avsluta denna.

Som sagt - tiden springer ifrån mig!

Idag var jag på möte på Maxi mellan 9 - 13. Nu ska vi bli bäst på service - som om vi inte redan är det? Coop borde skicka sin personal istället - hahah - sorry Bettan!

Sen hade jag lovat Carro att göra tidningarna eftersom hon skulle iväg på ett annat möte och ingen på Maxi hade tid idag eftersom det var möte på eftermiddagen också. Var roligt att få göra dem då jag inte gör det så ofta nu för tiden. Ordning och reda och rad på rad - passar mig att få gå och dutta!

Mamma tog hem Oliver från dagis så när jag kom hem från jobbet gick jag dit. Gjorde en avstickare på vägen och tittade lite när Kevin tränade fotboll.

Hos mamma blev jag så sugen på vin så pappa serverade mig ett glas vitt. Sen sov jag lite i en solstol innan jag högg in på mammas rabatter. Imorgon ska vi ut till Borrlövsta och då har jag tio nya plantor med mig. Tack mamma, jag hade inte grävt i mina rabatter - hahah!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0