Borrlövsta i sol

Vaknade 8:42 av att Oliver kröp ner hos mig i sängen. Kan inte komma ihåg när jag fick sova så länge senast. Han och jag knallade upp och möttes av solsken!

Vid elva drog vi iväg till Borrlövsta. Danny mätte ut där nya huset ska ligga och jag fixade lite med marken. Fyllde i hål med jord och tog bort sten. Det blir nog riktigt bra det här - så småning om. Jag sa till Danny att om man kisar så ser det skit fint ut - hahah.

Victor och Oliver premiär badade i poolen. Var väl si så där 17 grader. Hua!

Sen grillades det korv nere i stugan innan vi gjorde ett sista ryck och for hem. Nu är i alla fall toan fixad och klar så man inte behöver smyga i buskarna när grannarna är i närheten.

Det blev en snabbvisit hemma så vi kunde fräscha till oss sen for vi hem till Veronica och grattade henne på hennes 37 års dag. Det bjöds på kakor i olika former och grädde och jordgubbar. Gott!


Skrivet av: Camilla R

Vad duktiga och driftiga ni är :)!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0