Jävla cykeltjuv!!!

Någon jävla cykeltjuv har snott min cykel. Vem fan vill ha min cykel???

Den är inte ens fin - ranglig, rostig och barnsitsen är gammal, gammal. Varför göra sig besväret att klippa upp mitt lås och sno min gamla cykel som är minst tio år gammal när det står en olåst cykel precis bredvid?

Är det en granne som jävlas eller är det en idiot?

Jag vill ha tillbaka min cykel - nu!!! För mig är den värd guld. Pappa har bytt däcken till punkteringsfria och jag har inte råd att köpa en ny. Jag skulle ju cykla till jobbet fram till semestern. Fan - aldrig får man vara glad.

F**T HELVETE!!!

Skrivet av: becca

sno tillbaka en ny! ta med dig ander och linda! om jag inte minns fel så har de gjort det tidigare!

2010-06-03 @ 23:12:10

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0