Sommarvärme

Vilken härlig sommarvärme vi fått! Synd bara att man inte är ledig förrän på torsdag och sen ska man jobba fram till nästa tisdag - puh! Semestern börjar vecka 28 och slutar vecka 33. Hoppar dock in och jobbar vecka 30.

Victor följde med och hämtade Oliver på dagis idag och sen traskade vi hem till mamma. Ungarna ville bada i poolen. Själv så satt jag i solstolen och tittade på i nästan tre timmar.

När Victor och Oliver badat i en timme kom morfar hem så då skulle det badas med honom. Sen kom Melker och Meja och då ville ju alla bada med Melker. Oliver hade badat ännu längre om jag inte sagt stopp. Han är helt tokig i vatten. (detta gäller dock inte badkaret...)

Kvällen avslutades med att Oliver kämpade på med att cykla på riktiga cykeln med stödhjul. Han var jätteduktig och om några veckor kan säkert stödhjulen plockas bort. Själv så cyklade jag utan stödhjul när jag var 2,5.





Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0