Tiden rusar iväg...

...känns som om livet är en kamp mot klockan. Den tickar på så himla snabbt och det känns som om jag inte får någonting gjort.

Dagen började i alla fall med en cykeltur till Maxi. Det är verkligen skönt att cykla istället för att åka bil. När man kommer fram känner man att man har fått varit ute och andats lite av sommaren.

Plötsligt händer det - heter det ju i Triss reklamen och det var vad som hände mig imorse. Jonas kom som en skänk från ovan. Han hade ett pass 8 - 16 i spel. Jösses vad det kändes lyxigt. Jag kunde i lugn och ro fixa med mina grejer och sen ta en frukost i normal tid. Annars får jag ju alltid vänta tills tio innan pass två börjar. Mer sådana här överraskningar tack!

Dagen på jobbet gick i lugnets och fixandets tecken. Jag bytte ut alla pennor i spelhörnan mot nya fräscha. Det blev ett himla skruvande men bra blev det. Hoppas bara att de får sitta kvar nu utan att någon ska förstöra. Sen bytte jag några lysrör. När klockan blev två bad jag om att få gå hem och det gick skit bra!

Mötte upp Danny vid Årstahallen och sen gick vi och hämtade Oliver. Sen promenerade vi vidare hem till mamma. Danny målade dörrkarmarna medans jag somnade på soffan. Mamma bjöd på mat och vid sex när pappa kom hem tog vi bilen till IKEA. Veckans andra besök...

Nu är klockan snart tolv och jag känner paniken över att jag måste gå och lägga mig. Blir dock en skön dag imorgon. Ska gå på någon kurs mellan 9 - 13 och sen ska jag plocka upp leveransen med veckotidningar. Kommer dock lata mig imorgon och ta bilen. Kan ställa klockan på halv åtta - SOVMORGON!!!

God natt alla!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0