39 år - Tjoho!!!

Vilken underbar födelsedag jag fick. Vilka fantastiska vänner, släkt och familj jag har!!!

När jag klev upp imorse stod det en Champagne flaska på spisen med en lapp från Danny - JAG ÄLSKAR DIG!

Sen kom Kevin med en teckning som han ritat. Fem minuter senare kom Danny upp med Oliver. Oliver hade också ritat en teckning. Sen fick jag ett present kort på IKEA från Kevin på 500:- och ett presentkort från Oliver på MQ på 500:-. Tack mina ÄLSKADE!

När jag drog upp jalusiet för ciggen på jobbet fick jag mig ett garv. En 70*100 skylt med ett kort på mig och grattis text satt bakom. I skåpet stod även en jättefin blomma och ett paket. I paketet låg en bok av David Batra - Den som inte tar bort luddet ska dö!!! Stort Tack till Anders, Carro och Nelson - Ni är UNDERBARA!!!

Tack Carro för inlägget på din blogg - http://carotten.blogg.se/

Malin hade bakat en jättefin liten tårta och bilde publiceras längre ner i bloggen - TACK SNÄLLA MALIN!

När Victor kom hem från skolan fick jag ett paket av honom också - Ett presentkort på Åhlens på 375:- Precis samma summa som lyktan kostar som jag så gärna vill ha. Nu blir det till att åka och köpa den!

På kvällen kom Robban med sina barn, mamma & pappa, Börje, Veronica med sina barn och Susanne, Pelle & Filippa. Vi åt god Italiensk buffé och avslutade med kladdkaka, grädde & hallon. Smakade ljuvligt!

Stort tack till min älskade Danny som fixade maten medans jag var på jobbet - TACK!!!




Skrivet av: Maria

Grattis Fredde....!!!

2010-03-20 @ 00:27:22
URL: http://marythebean.blogg.se/
Skrivet av: Nikki

STORT grattis från oss...Kram

2010-03-20 @ 08:49:51
URL: http://speyside1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0