Dåligt humör !!!



På kvällen tog min energi slut. Det började med att jag skulle fixa till Olivers stora säng så att den blev rättmonterad efter mina felmonteringar i torsdags. Det gick inte så bra och till slut skrek jag F****  rakt ut! Danny kom och hjälpte mig och sen blev det bra.

Senare när Oliver skulle lägga sig började en process som höll på i en och en halv timme. Upp ur sängen, ner ur sängen, kasta napp, hämta napp, var är snutten, läsa bok, ligga med Oliver, lampan tänd, lyssna på band... Till slut BRAST DET!!! Jag hämtade in spjälsängen igen och lade honom i den och sen satt jag inne på toaletten i mörker i en kvart och bara blundade och grät.

Man får dåligt samvete när det brister men man är så trött och kämpar så länge så till slut orkar man inte. Oliver somnade ganska omgående när han hamnade i spjälsängen igen. Säkert tryggheten i att ligga i den men samtidigt vill han vara en stor kille och ligga i en stor säng. Elaka jag sa till och med att han var en bebis och att hans kusin Charlie som är ett år mindre minsann sover i en stor säng. ÅNGEST!!!

Elaka mamman ska strax gå och sova så att hon är pigg och glad när lillskrutten vaknar imorgon bitti. Då hinner vi mysa lite innan jag drar till jobbet halv elva. Förlåt min älskade unge!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0