Konstig grimas

Min arbetskamrat Carro hade väldigt roligt åt mig häromdagen. Hon och Daniel stod och tisslade och tasslade och ville att jag skulle fylla på cigaretter.Carro skulle visa Daniel något som jag brukar göra. Jag trodde att hon skulle visa att jag alltid sätter ciggpaketen bak & fram och upp & ner.

Senare kom det fram att jag tydligen gör någon konstig grimas när jag fyller på cigaretter - hahah! Jag frågade faktiskt själv om det var en grimas för jag vet att pappa och Victor gör likadant när de koncentrerar sig.

I dag frågade jag Anders om han sett mig göra någon konstig grimas? Han svarade. - Ja, du ser så rolig ut när du skriver för du gör något med munnen...



Skrivet av: Carro

hahaha told you so =)

2010-03-05 @ 10:26:21
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Och där har ni gått och garvat bakom min rygg - haha!

2010-03-05 @ 18:57:16
Skrivet av: Veronica

Haha, du gjorde samma sak när vi gick i skolan, tänk att ingen har sagt något förrän nu :-)

2010-03-05 @ 19:52:22
Skrivet av: Anonym

Varför har ingen sagt något!!! - hahah :)

2010-03-05 @ 22:12:32

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0