Lördag morgon

Eftersom min snarkande sambo höll mig vaken inatt blev det till att flytta in i Victors rum runt tre. Där sov jag som en gud till jag hörde Oliver ropa strax före åtta. När jag kom in till honom höll Danny på att byta på honom och en bajsig blöja låg på golvet - lite på snedden - så att en bajsklump hade ramlat ur. Så började min dag som 39 och en dag.

Nu har jag fixat lite här hemma och städat undan från igår (även om jag gjorde det mesta redan igår) Återstår dammsugning och hängning av tvätt.

Massor med mat kvar från igår så lunchen är redan fixad. Sen blir det att hitta på något med Oliver innan han ska lämnas till mamma och pappa.

Ikväll blir det lite fest hemma hos oss innan vi drar ner till Flurran. Många har dragit sig ur eller tackat nej men järngänget består - Anneli, Rosi, Kristin och Carro.

Tack än en gång för igår - Vilken kanondag det blev!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0