Vad var det som hände?

Igår var det vår. Solen sken, snön smälte och jag såg en Maskros leta sig upp ur jorden. Idag blev det värsta snöovädret på HELA vintern. Kom säkert en 2 dm snö och med den starka vinden bildades stora drivor. Så nu är alla gräsmattor och rabatter övertäckta med snö igen. Oerhört tacksam över den underbara vinter vi haft längtar dock jag också till vår och varma dagar.

Min dag blev en riktig slappar dag. Har varit hemma så gott som hela dagen förutom när jag hämtade Oliver hos mamma på kvällen. Hjälpte Victor att sortera reklam, plockade från igår, tvättade en stolsdyna, tittade på bandy mm. Stegräknaren noterade bara 12 000 steg och det tack vare promenaden till mamma för att hämta min son. Men det var skönt att ta det lugnt och varva ner. Tyst och skönt hela dagen - lovely!!!

Ska lägga mig nu med förhoppning om att jag får ut bilen imorgon. Om det inte plogas under natten tror jag att det blir svårt att komma iväg. När jag var och satte i motorvärmaren vid sex var det drivor runt bilen.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0