Äntligen!!!

Först så fick jag äntligen arslet ur vagnen och tog cykeln till jobbet. Något kallt var det men när jag närmade mig stan hade jag fått upp värmen och flåset. En underbar morgon, nästan vindstilla och fint väder. Cyklade till Maxi på 35 minuter. Kände mig jätteduktig när jag kom fram.

Dagen på Maxi försvann i ett nafs. Måndagsförmiddagarna går mest åt till att fixa med veckans andelar och skylta om. När Madde kom drog jag på fika och läste om Daniels och Victorias alla presenter. Jag undrar bara, var ställer man alla dessa presenter??? Läste att hon fick typ 1000 glas från svenska folket. Snacka om stort vitrinskåp eller ställs de i ett skafferi/garderob på slottet? Jag vill också ha presenter i tre dagar!

Eftermiddagen gick lika fort och det var snart dax att sätta sig på cykeln igen. Den här gången fick jag dock trampa i motvind. Körde järnet då jag skulle träffa Danny utanför dagis vid fyra. Gick riktigt bra men nu känner jag mig mör. Ska dock cykla imorgon också.

På kvällen tog vi en tur i Boländerna. Bytte en kontakt på Biltema, köpte en blomma på Plantagen och sen vidare till IKEA. Där inhandlade vi äntligen byrån som vi ska ha i hallen. Danny har monterat hela kvällen och imorgon ska jag flytta över allt som ska in i byrån. Den lösa garderoben ska tömmas på prylar och slängas. Sen är det pricken över i:et kvar - spegeln! Den står lutad mot en vägg och väntar på att få hängas upp. Sen har vi en jättefräsch hall.

Nu ska jag ta en dusch innan jag äntligen får hoppa i säng.



                Vår nya byrå - Hemnes från IKEA!

Skrivet av: Carina

Jag fattar inte det här, varför får dom massa presenter nu??? Bröllopet är ju inte förrän den 19 juni.



Ps. Duktig du är som bajkar till jobbet=)

2010-06-01 @ 18:45:42
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0