God morgon!

Tänk om Victor hade varit ledig från skolan - då hade jag inte behövt ställa klockan. Alla killarna sover fortfarande och jag ska strax väcka dem.

Trött som fan är jag idag men det är ett underbart väder och jag piggnar strax till. Klockan nio kommer Susanne och Filippa och då blir det promenad till IKEA och frulle. Vi ska premiär använda vårt IKEA FAMILY kort så idag blir det ät en betala för två. Frukost för två för fem kronor - inte illa!


Skrivet av: Carro

ja ska maila kamprad om att ni borde få nån slags VIP hylla på IKEA. ni e ju mer där än hemma, haha!

2010-05-05 @ 07:46:56
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Ewa

Hmmm ät 1 betala för 2???? Verkar som om ni blivit lurade!

Vem av er fick äta?

Kram

2010-05-05 @ 18:03:37
Skrivet av: Freddis

Ewa! - Hahha blev lite fel där inte bara med "ät en betala för två". Tydligen kostar frukosten fem kronor per person oavsett hur många man är. Så med oss tre och en extra äggröra till Danny blev det tjugokronor. Så billigt är det inte ens hemma. :)

2010-05-05 @ 22:22:45

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0