Helenas möhippa

Igår var alltså den stora dagen för Helena - hennes möhippa.

Rosi som passande nog sovit över i Sandviken efter inrådan från sin syster (som inte hade en aning om detta evenemang förräns på lördag morgon) körde ner Helena till Uppsala. Vi samlades vid Ulva runt ett. Många glada tjejer som njöt i det härliga sommarvädret.

Carina hade fixat mat som vi njöt samtidigt som vi skålade i champagne. Helena fick prova på att blåsa glas uppe i glashyttan och vi andra tittade med spänning på.

Sen bar det av hem till Marlene för ännu mera mat från Martina, vin och minnen. Alla som var där hade med sig en grej som var ett minne just mellan Helena och en själv. Sen fick hon öppna och försöka gissa vem saken var ifrån. Riktigt roligt! (lägger ut bild på en tavla som hon fick av Evelina)

Kvällen avslutade på Flurran med dans, sprit och glädje! Tack alla tjejer för en kanondag - synd att jag inte kommer vara med på bröllopet...





Skrivet av: Carina

Men vad sjutton pysslar jag med på korten...var jag aspackad eller...ja just det jag var visst det=)

2010-05-16 @ 23:58:19
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

hahah - bensträckar kortet är klockrent - party, party!!!

2010-05-17 @ 00:11:39
Skrivet av: Maria O

Snygg urringning man kör med... Ha ha...

Och lite längre ner så ser man ju inte direkt nykter ut....

2010-05-18 @ 20:57:00
URL: http://marythebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0