IDIOT!!!



Till dig - du jävla idiot - som körde om mig på fel sida!!!

Vi var påväg till mamma och låg i femtio på Alrunegatan när plötsligt en BMW kör om oss på fel sida!

Jag kör ifatt honom säger jag till Danny när jag ser att bilen svänger av upp på Vitkålsgatan. Vid Betgatan stannar han för att släppa av några kompisar. Jag kör upp och stannar min bil precis bredvid deras. I bilen sitter fyra stycken "nysvenskar" i tjugoårs åldern.

Jag spärrar ögonen i föraren och mimar "jävla idiot". Han svarar något som jag inte hör. Jag var så jävla förbannad så jag pekade finger åt honom och åkte. Hade det inte varit fyra stycken i bilen hade jag stannat och gått ut. Men vem fan vill bli riskerad att bli mördad!!! (man vet aldrig - folk verkar vara helt crazy vad det gäller mordanledningar just nu)


Skrivet av: Ewa

Fy fan för idioter i trafiken!

Typiskt BMW ägare. Hur har de råd med en sån bil?

Unga dumma idioter!!

2010-05-09 @ 14:52:52

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0