Innan läggdax...

vill jag bara skriva att jag haft en jättebra dag med arbetskamrater, vänner, kärlekar och föräldrar. Ni är underbara allihopa och jag är så glad att ni finns i mitt liv.

Arbetsdagen gick i rasande fart och det kändes som klockan sprang ifrån mig. Linda kom vid halv tio och Lena runt elva. Båda hade ringt och sagt att de var sena men jag han inte ens uppfatta att så var fallet. Fördrev tiden med Keno andelar, trav bolag, kund snack och skyltar till andelstavlorna och kassalinjen. Trots en lugn dag - kundmässigt - kändes det som om det gick i 180. Borde nog ta mig tid någon dag och stanna några timmar extra för att få undan lite som ligger i mitt huvud och väntar på att få tid att göras.

Ove kom in i alla fall och vi snackade lite om jord till Borrlövsta. Han sa vad han ville ha och det var ok. Ska ringa honom imorgon för att komma överens om när och hur.

Hade coach samtal och det gick ju bra. Allting var ungefär som förra gången - måste ta tag i det här med min sömn. Jag sover alldeles för lite. Har i alla fall ätit frukost innan jobbet den här veckan och det känns att det är bra. Jag står inte och är hungrig halv nio och börjar drömma om godis och annat onyttigt. Middag äter jag ju så gott som alltid men lunchen kan ibland bli lite si och så.

Efter dagis drog vi hem och jag kokade ris och gjorde chickybits till familjen. Själv åt jag ris och ångkokta broccolibuketter och sparris. Gott, gott!

Sen dök Lotta upp vid sex och vi gick ut på en timmes promenad. Härlig kväll med sol och lagom vind. Skönt att komma iväg ut ensam - utan barn. Vi bestämde att vi skulle ses snart igen.

När jag kom in strax efter sju kollade Danny på Hammarby matchen. Jag kände mig rastlös och slängde upp Oliver på cykeln och drog till mamma och pappa. Fixade facebook till mamma. Tyckte det var på tiden att hon hängde på i utvecklingen hon också.

Sista timmarna har jag suttit här framför datorn. Alla pojkarna sover sen länge. Känner mig så nöjd med dagen och stegräknaren står på nästan 22 000 steg. Klockan nio imorgon kommer Susanne och Filippa. Frukost på IKEA väntar och sen ska vi gå till City Gross och kolla in premiären.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0