Olivers treårs dag!

Vi väckte Oliver på morgonen med frukost och paket. Favoriten blev den stora pangpangaren. Sen skjutsades han till dagis för att bli firad där.

Världens bästa dagis tar verkligen hand om sina födelsedagsbarn. De får vara med och hissa flaggan, välja lekar, blåsa ut ljus och välja sånger på samlingen. På samlingen har de även kungakrona och får sitta på en stol (tronen) medans kompisarna sitter på golvet.

Jag jäktade runt med handling på Gränby, bakning av tre tårtor, åter till Gränby för att köpa vin och sen till Maxi för informationsmöte. Klockan halv fyra var jag hemma igen och då packade vi bilen full och körde till 4H i Årsta. Danny och jag hade hyrt lokalen till Olivers kalas. Med ett kanon väder och våra underbara vänner och släkt blev det en födelsedag att minnas. Tror att Oliver uppskattade hästarna mest.

Kalaset slutade vid åtta och då åkte vi hem. Emil, Susanne och Pelle hängde med till oss. Vi drack upp vinet som fanns kvar och käkade av salladen. Vi hade jätteskoj. Oliver slutade sin dag genom att somna i Emils knä inne på Kevins rum. Jag slocknade väl runt ett - halv två.

Ett stort tack till alla släktingar och vänner för alla presenter och för att ni ville vara med och fira vår älskade Oliver på hans stora dag.





Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0