Kladdkaka - javisst!

Kryssade bort tio gratispoints från min veckobonus och njöt en härlig bit kladdkaka med grädde hemma hos Susanne och Pelle. Vi åkte dit efter maten för att umgås och bara ta det lugnt.

Efter fikat satt Pelle o Danny i ett rum och jag och Susanne låg i sofforna och kollade på Ladies of Södermalm. Roligast var när den ena förlovade sig och både jag och Susanne såg att hon satte förlovningsringen på fel hand! Sen blev det ett program med Leila hemma hos Arne Weise. Är inte han lite skum?

När vi kom hem somnade ungarna bums trots att klockan bara var kvart i tio. Victor har varit dålig sen i söndags och det verkar inte riktigt släppa. Feber och ont i halsen varvat med huvudvärk då och då. Tur i oturen att han blev sjuk på lovet så att han slipper missa undervisning i skolan. Snäll mamma han har...

Nu är det dags för sängen. Imorgon ska vi åka till Kista med Susanne och Pelle. Vi droppar fjortisarna på Gamex i Kista och åker sen vidare. Pelle och Danny får passa blöjisarna medan jag, Susanne och Sandra fixar shoppingen.

Natti natti!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0