Potens

Har precis hjälpt Victor med matteläxan. Tänk att potens var något som jag associerade till något helt annat än matte. Har ni potens i läxa?!!

Men sen ska ni få höra - morsan kom minsann ihåg precis hur man räknade när hon såg talen. Tänk detta har man inte räknat på över tjugofem år och så finns det kvar i skallen - otroligt!


Skrivet av: Camilla R

Bra gjort Guntan:)! Tror inte jag hade fixat det.

Skrivet av: Freddis

Guntan?! Hahah - jag pratade om mig själv. :)

2010-11-26 @ 21:42:11
Skrivet av: Camilla R

Ok, hängde inte riktigt med där...du pratar i tredje person alltså, borde jag ju fattat:). Dessutom när jag ser du skriver för 25 år sen, passar inte riktigt in på Gudrun, inte riktigt men ganska nära ;).


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0