Rosi - det var länge sen!

Fick lust att gå på en långpromenad i mörkret och ringde Rosi. Har inte träffat henne sen hon fyllde år i augusti. Hon sa ja och Fredrik skulle också med.

Jag gick hem till Rosi och mötte dem och sen började vi knalla. När vi skulle gå förbi en annan hund som stod på vägen bredvid sin matte som var inne i en konversation med en annan anföll hunden Nega. (Fredriks ledarhund) Nega blev rädd då hunden tog tag i henne och vek av framför Fredrik. Han snubblade på henne och ramlade. Stackarn, fick så ont i foten att han var tvungen att halta hem igen.

Rosi och jag promenerade längs Lennakattspåret och ut bakom vallen. Riktigt trevligt att gå där i mörkret och inte se någonting. Vi var väl ute en timme och det var underbart skönt.

Idag kommer jag sova gott och stegräknaren står på 24 500 steg - inte illa!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0