Sent om sider...

...så är det väl kanske dags att hoppa i säng. Fast jag älskar att sitta här sent när det är tyst och alla andra ligger nerbäddade i sina sängar. Barnen sover och Danny ligger och tittar på någon film.

Ljudet av inget ljud är underbart!

Bredvid mig på golvet står en kasse från IKEA. Jag hör ett litet ljud från den - ät upp oss, ät upp oss!

Jag försöker att ignorera ljudet men det är svårt. Pepparkakskolan och Tomteskummet pratar till mig men jag ska inte falla för frestelsen. Godiset ska sparas till på söndag och vårt Adventsmys.

Så att jag gjort ett besök på IKEA idag också behöver jag väl knappast berätta. Kom hem med fruktskålen som jag så länge velat ha men alltid snålat ut i sista stund. Stockholm var namnet och den passade kanon på nya bordet. Gav även en önskad effekt att få familjemedlemmarna att äta mer frukt. En påse klementiner försvann i ett nafs.

Tapet till fondväggen i nya "kontoret" är också beställd idag. Blir höghus i svart/grått - läckert som f-n. Rullen skulle komma till fredag så att om Danny piggar på sig kanske den kan sättas upp redan till lördag...





Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0