Sexleksak?



Igår kväll innan vi skulle somna låg Danny och tittade på film och jag låg framför honom så att han skulle kunna kittla mig på ryggen. När jag bad honom om en kudde fick han tag i något annat - en plastförpackning med något svart i!!! - Vad är det här? frågade han med ett leende och trodde nog att jag hade en överraskning till honom. Jag har ingen aning svarade jag som trodde att han hade en överraskning till mig. Jag suckade lite tyst eftersom jag kände att jag inte orkade med något annat än att just somna in...

Vi öppnade förpackningen och hittade en rånarluva!

- Va fan???

Vi kom fram till att det måste vara Oliver som fått den av mormor och morfar tidigare på kvällen när vi inte var hemma och sedan lagt den under min kudde.

Danny blev lite besviken... - Jag kan klä ut mig till inbrottstjuv! - sa han.

Näe,
fick han till svar - jag orkar inte med några inbrottstjuvar ikväll.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0