Torsdag morgon

Lillhjärtat vaknade kvart över sex. När ska han få vintertid i kroppen?

Sprang då ner till tvättstugan i hopp om att få iväg lite tvätt men det var fullbokat. Får vackert vänta tills imorgon kväll.

Oliver sitter i badkaret och jag har läst bloggar. Är sjukt irriterad över att våra element inte fungerar i vardagsrum och kök. De var här och tittade på dem igår och påstod då att de inte fungerade för att sofforna stod framför och gjorde så att elementet "trodde" att det var varmt. Jag tog bort sofforna innan jag gick till sängs i natt och inte fan var de varma när jag gick upp. Och vem fan har inte ett köksbord i köket som står framför elementet?

Ska strax fixa mig själv och Oliver och väcka gubben. Sen bär det av mot IKEA och frulle. Gratis frukost denna vecka om man har IKEA Familykort. Tack, tack!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0