Underar morgon

Har haft en skön lugn morgon/förmiddag. Inget stress utan bara lugn och ro. Detta innebär dock inte att det varit tyst. Lillskrutten har pratat konstant sen han vaknade klockan sju.

Jag njuter här hemma med tända ljus och en utsikt som består av snö. Vit härlig snö. Vilket underbart vinderlandskap vi fått!

Nu har jag avslutat den underbara morgonen med att betala räkningarna och det kändes ganska bra det med. (Summan blev lite mindre än tolv lappar och det var mindre än vanligt - Positivt tänkande!)

Kommande timmarna ska jag ut och spendera i affärer. Tänkte köpa siffror så jag kan göra min egen adventsljusstake. Sen ska det handlas ingredienser så att jag kan bjuda på Adventskaksbuffé imorgon. Ikväll blir det pyssel i stora lass. Självklart ska det även njutas framför tv:n när Så mycket bättre sänds.

Puss, puss!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0