Både frukost & lunch!

Då vågen inte var på min sida i morse och jag absolut inte ville få en liten notering om att jag gått upp i vikt sen sist så bestämde jag mig för att idag skulle det bli total fasta fram till vägning. Med lite tur skulle det då bli plus - minus - noll i protokollet. Jag vet att man inte tjänar på det i längden men för mig så var det viktigt att inte få det där plusset i pappret. Med turen på min sida fick jag dock äta både frulle och lunch då hon från viktväktarna var sjuk och vägningen inställd - puh...

Jag måste dock säga att jag faktiskt skött mig hyffsat även om det inte syns på vågen. Den här veckan ska jag dock köra stenhårt och på måndag ska det finnas ett minus i pappret. Idag åkte stegräknaren på också och den står nu på nästan 20 000 steg.

Nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp te och en cocosboll - natti natti!

Skrivet av: Ewa

Snyggt jobbat Freddis!

Den där cocosbollen innehåller ju bara luft så den gjorde nog inget!

Lycka till med att nå ditt mål!

Kram

2010-10-19 @ 17:40:56
Skrivet av: Freddis

En cocosboll kostar 3 points - det är helt ok! :)

2010-10-19 @ 22:39:32

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0