Extrapass idag

Egentligen var det min ledig dag idag men jag övertalade Anders att vara ledig. Han var inte så svår övertalad heller för den delen...

Känns bra att få in ett extrapass så här före jul. Man behöver alla pengar man kan få!

Efter jobbet hämtade jag Victor på dagis innan jag åkte hem och tog upp Danny. Sen åkte vi hem till mamma och käkade middag. Hon hade gjort köttgryta till alla utom mig. Jag fick en jättegod röra med morötter, lök och kål. Det bästa var att det bara var riset som kostade points. Då kunde jag lägga alla gratispoints på hennes äppelpaj istället.

Nu blir det tv resten av kvällen - Greys och Kungarna av Tylösand - godkväll!

Skrivet av: Anonym

Hmmm har Victor börjat på dagis?

Fick Ollie vara kvar på dagis medans ni andra åt?

Börjar du bli trött Fredrika?

2010-10-20 @ 20:43:29
Skrivet av: Ewa

Glömde skriva att det var jag som skrev

2010-10-20 @ 20:44:11
Skrivet av: Freddis

Ooops! Jo, jag är nog trött... Ska ju vara Oliver, Victor fick inte ens följa med då han var hos en kompis. Mormor skickade dock med en matlåda. :)

2010-10-20 @ 21:22:22

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0