Fegade ur...

Imorse när jag ställde mig på vågen så såg jag att det inte hänt mycket i veckan. Möjligtvis något hekto upp. Att skylla på mensen känns bra så det gör jag!

När jag slutade drog jag hem och hoppade helt enkelt över vägningen. Orkade inte gå dit och se mitt nederlag. Att inte få credit när man vet att man skött sig är inte roligt. Visst - vi skulle till Tomas och Ewa men jag hade hunnit ställt mig på vågen och sen dragit.

Nu kämpar jag på i veckan och lägger till lite motion. Stegräknaren åker på imorgon och jag börjar åter sträva efter mina 20 000 steg om dagen. Om jag bara äter alla mina points så ska det funka med viktminskning även om jag motionerar. Kroppen borde inte gå i på svältläge.

Så grattis alla som gjorde bra och mindre bra resultat - jag gör det nästa vecka!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0