Livet från den ljusa sidan...

Ibland så har man flyt och då måste man stanna upp och tänka - fan vilken tur!

När jag tittade in i tvättstugan i morse fanns en ledig tvättid och jag kunde tvätta fast jag kom på det i sista stund. När jag ringde om receptförnyelse på mina minipiller fanns det en tid ledig klockan halv två och när pannkakorna inte räckte till mig på kvällen - då kom mamma över och hälsade på och råkade ha en kålsallad med sig som hon precis hade gjort.

Vi var till Coop och skulle hämta en skruv till Dannys cykel som vi beställt. Skruven hade slutat att göras så vi fick en helt ny cykeldel - som säkert hade kostat en två hundra kronor minst. Detta utan kvitto till en cykel som är flera år gammal. Vi köpte en trisslott i var till killarna för att tacka och de såg så roliga ut. Inget tack kom från dem - de fattade inte vad som hände - hahah!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0