SEMESTER!!!

Ja, inte någon resa till andra sidan jordklotet för att pruta snedögda människor och njuta av sol och bad MEN en dags ledigt från Maxi. Hade missat att det var höstlov nästa vecka och hade t.o.m tagit ett extrapass på onsdagen. Löste det med att slösa min sista semesterdag på en ledig fredag. Lovely! Det bästa hade varit att ha en hel veckas semester för att vila upp mig och bara umgås med familjen. Känns som om man aldrig hinner med det. Jag hinner ju inte ens med mig själv...

På kvällen kom jag på att vi kunde åka till Kista på Gamex. Inte för att jag gillar spel men man kan ju göra största sonen glad på höstlovet. Svaret när jag frågade blev - det är ju som om du skulle gå på hästuppvisning med morfar??? Så nu var dealen att lämna honom där och sen dra vidare. Jag åker gärna till Kista och shoppar, eller Barkarby outlet eller kanske ett besök till metropolen Jakobsberg.

Vi har även pratat om att åka till Junibacken inom en snar framtid då jag aldrig varit där. Någon som är sugen att hänga på? Antar det är roligare om man åker fler.

Nu blir det dusch och sängen. Natten som var gav endast tre timmars sömn - snälla någon - stoppa klockan!!!



Skrivet av: Camilla R

Håller med, man hinner ju inte ens med sig själv nuförtiden...ska det verkligen behöva vara så här, jag bara frågar...???


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0