Steninge slott

Vi kom hem från Anneth och Roger klockan fyra inatt. Jag somnade väl vid fem och halv åtta var jag uppe igen. Mamma hade skickat ett sms till mig vid fem igår och sa att Oliver kunde sova hos henne så att vid åtta cyklade jag och Anneth över och lämnad honom. Sen var det party hela natten. Shit vad trevligt det var. Jag var inte ett dugg trött när Danny sa att vi skulle gå hem. Niclas hade tydligen stannat ända till fem - halv sex...

Vid ett gick vi över till mamma och pappa. Där bestämde vi oss för att ta en tur till Steninge slott i Märsta. Först var vi inne och tittade i butiken innan vi tog en promenad ner till slottet i det underbara höstvädret.

Ett tips - den 13 november öppnar Steningeslotts julmarknad. Den brukar vara jättemysig att besöka. Jag kommer absolut att åka dit innan jul.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0