Efter midnatt...

... är klockan och jag ska strax gå till sängs. Klockan ringer kvart över sex imorgon bitti. Jag sparade in tio minuters sömn genom att åka hem i jobbkläderna - smart!

Idag var en himla konstig dag. Lämnade Oliver på dagis, städade och tvättade. Fick ont i huvudet, tog en treo och sov i soffan. Sov lite för länge och kom lite försent. När man jobbar 12 - 20 har man en timmes rast men jag lyckades att få en och en halv. Så imorgon borde jag stämpla in lite tidigare, ta lite kortare rast och jobba över några minuter - sen är man tillbaka på banan igen...

Imorgon är det lördag och jackpot på V75. Hoppas det är riktigt livat i spelhörnan. Många andelar som ska iväg men det brukar inte vara några problem. Önskar att vi kunde få in en riktig storvinst snart. Det vore roligt för alla som köper våra andelar och aldrig ger upp.

Imorgon kväll går vi ner på stan och tittar lite på allt folk som rör sig på stan då det är kulturnatten. Hojta till om du vill hänga på!

Natti, natti.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0