Uppe eller nere?

Vi har fått nya kortläsare på Maxi. Säkert Sveriges nyaste flashigaste och det är inte många kunder som förstår sig på dem. Nu är det chip som gäller hos oss och sablar vad smidigt det är.

Idag när en stamkund kom in och skulle betala med kortet blev det askul. Jag tänkte att jag säger inget utan han får klura lite. Han tittade länge på den sen försökte han stoppa in kortet både framifrån och uppepå.

Men Uffe kläckte jag ur mig till slut - vill du ha hjälp?

Han svarade typ - men va fan - man vet ju inte, ibland ska man stoppa in den där nere och ibland där uppe...

Jag, Carro och kunden bakom började att asgarva. Uffe hängde på när han insåg att han var omringad av tre kvinnor som alla tre hade lika snuskig fantasi.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0